Avtor |
Sporočilo |
loman1
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 21.11. 2010, 20:03 Prispevkov: 175
|
|
Opozorilo!!! |
|
Rad bi opozoril na zadevo,ki še zmeraj ni rešena...
03.08. sem prvič nakzal denar iz Payze na EgoPay..
Ker je bilo prvič,si mislim za poizkus 12$...
Prenos je bil v minuti izvšen..
Vidim vse lepo in normalno ,nakažem čez 3 minute 240$ in glej ga zlomka,
denar sicer vidim na EgoPay računu ,ampak na pending,normalno obresti so odbite itd..
Nakar počakam 1 dan (imajo 48ur časa po pogojih),pa vseeno povprašam kje je moj denar..
Odziv suporta hiter(prbl.1 ura),imamo 48 ur časa da zadeve uredimo..
Dobro, počakam še en dan,odprem Ego Pay račun in kar ne morem verjeti DEPOZIT JE PREKLICAN!!!!
Ponovno pišem na suport(odziv zopet hiter),da je prišlo do napake in da naj ponovim depozit..
Ja, jaz bi ga že ponovil,ampak ne na Payzi in ne na EgoPay-u ne vidim obstoječega denarja..
Da skrajšam,po nekajkratnem pisarjenju in pošiljanju potrdil da je bilo med enim in drugim nakazilom le nekaj minut razlike,
mi je končno napisala,da je moj primer posredovala primernemu oddelku..(kopijo zadnjega odgovora vam tudi prilagam)
Hi,
I have submitted your ticket to an escalation department to handle your request and someone will be in contact with you soon.
During this time if your problem gets fixed please reply back to this ticket to let us know.
If you found me helpful please click yes at the bottom of this ticket or If you need further assistance please don't hesitate to contact us again.
Sincerely,
Barbara
EgoPay Customer Support
Was this reply helpful? yes / no
Ima kdo podobno izkušnjo,ker meni se je nekaj takšnega zgodilo prvič,pa verjemite,da delam z (raznimi procesorji)že vrsto let..
Pozz
|
|
07 Avg 2012 11:04 |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|