Avtor |
Sporočilo |
dejanlesi
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 02.10. 2008, 22:12 Prispevkov: 403
|
|
|
|
Fantje a dela komu Alertpay? Men ga sploh ne odpre..
|
|
30 Nov 2008 20:55 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
seboas
Upokojeni Čuvaj Zaklada
![](images/avatars/zasluzek/2032693014493d4e6e054ef.gif)
Pridružen/-a: 08.06. 2008, 18:07 Prispevkov: 1528 Kraj: Pegasus Galaxy |
|
|
30 Nov 2008 21:06 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
pal
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 08.06. 2008, 20:57 Prispevkov: 348 Kraj: Bovec |
|
|
|
Ravno sem hotu vprašat zakaj ne dela. Verjetno štimajo kaj.
|
|
30 Nov 2008 21:09 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
seboas
Upokojeni Čuvaj Zaklada
![](images/avatars/zasluzek/2032693014493d4e6e054ef.gif)
Pridružen/-a: 08.06. 2008, 18:07 Prispevkov: 1528 Kraj: Pegasus Galaxy |
|
|
30 Nov 2008 21:53 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
seboas
Upokojeni Čuvaj Zaklada
![](images/avatars/zasluzek/2032693014493d4e6e054ef.gif)
Pridružen/-a: 08.06. 2008, 18:07 Prispevkov: 1528 Kraj: Pegasus Galaxy |
|
|
30 Nov 2008 22:23 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
pal
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 08.06. 2008, 20:57 Prispevkov: 348 Kraj: Bovec |
|
|
|
P**** jim m****** tem DDoS-arjem, kolko sovražim tak folk.
|
|
30 Nov 2008 22:46 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
seboas
Upokojeni Čuvaj Zaklada
![](images/avatars/zasluzek/2032693014493d4e6e054ef.gif)
Pridružen/-a: 08.06. 2008, 18:07 Prispevkov: 1528 Kraj: Pegasus Galaxy |
|
|
01 Dec 2008 15:09 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
payto'S
Izkušeni Iskalec Zakladov
![](images/avatars/zasluzek/15205661004ab13a7a906cc.jpg)
Pridružen/-a: 14.09. 2008, 21:05 Prispevkov: 406
|
|
|
|
Hej fantje
Imam en problem, včeraj sem dal zahtevek da dvignem denar na svojo banko NLB
danes pa grem na alerpay in vidim da je konto zaklenjen, pa imam vertificiran račun
Account Status: Locked
A ve gdo v čem je finta?
|
|
07 Jan 2009 22:14 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
pal
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 08.06. 2008, 20:57 Prispevkov: 348 Kraj: Bovec |
|
|
|
Že nisi prav napisal računa za nakazat. BTW, take stvari raje vprašaj na SUPPORT od AlertPay ne pa tukaj, ker dvomim, da ti bo znal kgo odgovorit.
_________________
![](http://www.rinbux.com/images/banner1.png) |
|
08 Jan 2009 07:14 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
payto'S
Izkušeni Iskalec Zakladov
![](images/avatars/zasluzek/15205661004ab13a7a906cc.jpg)
Pridružen/-a: 14.09. 2008, 21:05 Prispevkov: 406
|
|
|
|
ja tu so mi neki poslal na mail
Hello,
My name is Shaun and I am from the loss prevention department.
Your account has been restricted by our security department because we believe that your account may have been accessed without your authorization. We have locked the account to prevent unauthorized transactions. Please verify the following information:
1. Have you received any emails from "AlertPay" asking that you follow any links or asking for your password? (if so please forward this information to spoof@alertpay.com)
2. Is the password you use to log into your AlertPay account the same password you use for other web sites?
3. Are you unable to access your email address you use to log into your AlertPay account?
Provide us with the following information as listed on your Alertpay account.
Name:
Address:
Phone number:
FIRST 4 digits of your bank account: (if applicable):
Last 8 digits of your credit card (if Applicable)
And date of last transaction on your account:
We require this info to verify ownership of the AlertPay account. Once received; we will proceed in the reactivation of your account.
We apologize once again for the delay in responding to your email and we thank you for your patience.
|
|
08 Jan 2009 12:55 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
pal
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 08.06. 2008, 20:57 Prispevkov: 348 Kraj: Bovec |
|
|
|
A si jim pisal in so ti to odgovorili? Če, da pol je res možno, da ti je kdo vdru v račun.
Razen, če si dostopal iz kakega drugega računalnika, ki ima drugače IP in pol mislijo, da je bil vdor.
_________________
![](http://www.rinbux.com/images/banner1.png) |
|
08 Jan 2009 18:21 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
payto'S
Izkušeni Iskalec Zakladov
![](images/avatars/zasluzek/15205661004ab13a7a906cc.jpg)
Pridružen/-a: 14.09. 2008, 21:05 Prispevkov: 406
|
|
|
|
sem jim pisal pa mi še niso odgovorili
Mogoče je težava v tem da sem imel 2 kontoja tistega drugega se že zbrisal
Bomo vidl
|
|
08 Jan 2009 18:38 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
pal
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 08.06. 2008, 20:57 Prispevkov: 348 Kraj: Bovec |
|
|
|
Dej, lahko bi vsaj slovensko pisal, ker komi štekam, kaj si napisal.
Če imaš 2 account-a nima veze. Imam sam, pa še nisem imel težav.
|
|
08 Jan 2009 20:19 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
payto'S
Izkušeni Iskalec Zakladov
![](images/avatars/zasluzek/15205661004ab13a7a906cc.jpg)
Pridružen/-a: 14.09. 2008, 21:05 Prispevkov: 406
|
|
|
|
Pravim da sem jim pisal na suport pa še ni nobenega odgovora.
1/8/2009 Withdrawal By Bank Transfer Completed
Mogoče jim moram poslat kopijo te transakcije??
|
|
08 Jan 2009 20:53 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
payto'S
Izkušeni Iskalec Zakladov
![](images/avatars/zasluzek/15205661004ab13a7a906cc.jpg)
Pridružen/-a: 14.09. 2008, 21:05 Prispevkov: 406
|
|
|
08 Jan 2009 21:11 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
pal
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 08.06. 2008, 20:57 Prispevkov: 348 Kraj: Bovec |
|
|
|
Ko je meni pisalo Completed sem dobil v enih 5-ih dneh nakazano. Na odgovor od support sem pa tudi čakal par dni.
Na tisti e-mail, ki si ga zgoraj prilimal, pa ne vem, sej verjetno je od AP.
Jaz sem na nedeljo dal request, v pondeljek je bilo completed, na račun sem prijel pa v petek.
|
|
08 Jan 2009 22:48 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
payto'S
Izkušeni Iskalec Zakladov
![](images/avatars/zasluzek/15205661004ab13a7a906cc.jpg)
Pridružen/-a: 14.09. 2008, 21:05 Prispevkov: 406
|
|
|
|
Aha bom preveril čez 5 dni, ja tisti email je od AP.
Zdaj ne morem prejemat nobenega denarja!
Bom videl kaj bodo odgovorili na suport.
|
|
08 Jan 2009 22:55 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
Gianni88
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 11.11. 2008, 16:57 Prispevkov: 190
|
|
|
|
Am.. eno vprašanje: Na AP sem dodal svojo Viso Electron ampak je status kartice unverified. Lahko vseeno plačam kaj preko kartice??
|
|
14 Jan 2009 18:54 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
seboas
Upokojeni Čuvaj Zaklada
![](images/avatars/zasluzek/2032693014493d4e6e054ef.gif)
Pridružen/-a: 08.06. 2008, 18:07 Prispevkov: 1528 Kraj: Pegasus Galaxy |
|
|
14 Jan 2009 19:49 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
Gianni88
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 11.11. 2008, 16:57 Prispevkov: 190
|
|
|
|
Ja sej gre... sem že probal ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif)
|
|
14 Jan 2009 19:57 |
|
![](templates/AcidTechTiger/images/spacer.gif) |
|