Avtor |
Sporočilo |
pinta33
Administrator foruma
Pridružen/-a: 09.07. 2006, 12:12 Prispevkov: 3507
|
|
|
22 Jul 2013 08:09 |
|
|
sodnik
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 07.02. 2009, 22:24 Prispevkov: 442
|
|
|
|
ja normalno da ga ni če so ukinl poslovanje s Payzo ane sicer se pa še vedno da na EgoPay nakazat pa potem na Payzo z minimalnim feejem..jst počakam do srede kako bo z izplačili na bančne račune, če takrt še nč ne bo, bo šlo pa na EgoPay pa pol naprej.. bojo že porihtal zadeve no, ne bit tko pesmistični
edit: no..ste me tko "prestrašl" da sm si kr na EgoPay dvignu kar mam gor pa da vidmo..pending approval zaenkrat nisem sicer še prenašal z Egopaya na Payzo ampak kot vidm je čist simpl
edit2: no ja..bo treba še do nedelje počakat za izplačila na bančni račun sicer pa izplačujejo tud na EgoPay, je polno dokazil na forumih, sicer z nekajdnevno zamudo pa vseeno, važno da pride..
|
|
22 Jul 2013 12:19 |
|
|
sodnik
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 07.02. 2009, 22:24 Prispevkov: 442
|
|
|
|
Ok..ena opcija..izplačilo na Perfect Money, pa potem z exchangem na PayPal..8,9% provizija, more bit pa znesk tok visok da nanese da ti izplačajo vsaj 100$, torej 110 nekje..
Ma že kdo kkšne izkušnje z Unichange.me?
|
|
26 Jul 2013 10:12 |
|
|
Hidojnat
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 05.01. 2012, 11:57 Prispevkov: 344
|
|
|
|
Že tri dni Pending preko EgoPay. Še kdo?
_________________ *
* * * |
|
26 Jul 2013 23:00 |
|
|
Moneybookers
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 12.01. 2011, 16:56 Prispevkov: 191
|
|
|
28 Jul 2013 17:10 |
|
|
sodnik
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 07.02. 2009, 22:24 Prispevkov: 442
|
|
|
|
|
|
Meni sploh ne pokaže knofa za dvig na PM... |
Hja..pol nimaš pravilno vnesenega IDja verjetno..a ni neka fora z Ujem odspredi pa cifro..
|
|
28 Jul 2013 17:41 |
|
|
serginho77
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 29.12. 2009, 12:40 Prispevkov: 216 Kraj: Celje |
|
|
28 Jul 2013 21:22 |
|
|
sodnik
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 07.02. 2009, 22:24 Prispevkov: 442
|
|
|
|
Danes prejel novih 34$ na Egopay!
Skratka..stran še vedno izplačuje! Pa čeprav z 1 tedensko zamudo
|
|
31 Jul 2013 20:51 |
|
|
Moneybookers
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 12.01. 2011, 16:56 Prispevkov: 191
|
|
|
31 Jul 2013 20:56 |
|
|
slovenc1
Administrator foruma
Pridružen/-a: 19.08. 2010, 11:39 Prispevkov: 314
|
|
|
31 Jul 2013 21:28 |
|
|
serginho77
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 29.12. 2009, 12:40 Prispevkov: 216 Kraj: Celje |
|
|
|
Tud jaz sem dobil na Egopay v manj kot 24 urah.
Ampak če prav razumem. Tale thread deluje samo 30 dni. Torej maksimalno lahko zaslužiš okoli 30$, torej moraš vsaj 20$ še sam vložit če hočeš kupit nov thread za nadaljevanje. A mam prav?
_________________ http://serginho1977.wix.com/earn-money-online |
|
31 Jul 2013 21:57 |
|
|
Hidojnat
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 05.01. 2012, 11:57 Prispevkov: 344
|
|
|
|
Tudi meni so danes nakazali na EgoPay. Čakal sem kar 8 dni, tako da mi sprva sploh ni bilo jasno zakaj sem prejel to nakazilo. Enostavno sem jih že odpisal in odmislil. Zgleda, da je trenutno edina možnost nakazilo na EgoPay.
_________________ *
* * * |
|
31 Jul 2013 22:55 |
|
|
KONEC
Novi Član
Pridružen/-a: 23.06. 2013, 12:46 Prispevkov: 9
|
|
|
|
|
|
Tudi meni so danes nakazali na EgoPay. Čakal sem kar 8 dni, tako da mi sprva sploh ni bilo jasno zakaj sem prejel to nakazilo. Enostavno sem jih že odpisal in odmislil. Zgleda, da je trenutno edina možnost nakazilo na EgoPay. |
kaj na Perfect Money negre?
|
|
01 Avg 2013 00:27 |
|
|
Hidojnat
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 05.01. 2012, 11:57 Prispevkov: 344
|
|
|
|
Takrat, ko sem jaz zahteval izplačilo, je bila edina možnost preko EgoPaya.
Ravno danes pa sem dobil to e-sporočilo od njih:
|
|
Credit Card Payments
We have settled our first facility with an Asian bank and will continue to expand network or partner banks to settle payments in different currencies and once we have all accounts with different banks setup, we will be able to process payments in different currencies.
Important Notice: for now, all users will be able to use credit cards for thread purchases, but they will see their card billed NOT is $USD, but in Chinese Yuan¥.
Payment form is being setup on our server right now, you will be able to see changes shortly.
New Accounts and Verification Process
From now on, new accounts will have a 2 week period after the purchase of the first thread, during which withdrawals will be unavailable due to verification purposes.
After this verification period, users will be able to withdraw funds on a normal basis.
This verification phase is a ONE TIME process and may be reduced to 5 days in the future.
Trial thread earnings will not be affected by this.
Pending Payments
As of now, we are funding our accounts, and resuming pending payments requests for Paxum to make sure every user is paid. Several restrictions still apply to "high risk" countires which will be waived within the next 10 days or less.
Payza, Withdrawals and Recent Events
We have set a date for today, the 31th of July, for implementation of our own gateway for deposits and withdrawals without using a 3rd party, but due to negotiations with banks, we may have to extend this period until further notice.
Truly yours,
Digital Generation |
_________________ *
* * * |
|
01 Avg 2013 11:15 |
|
|
sodnik
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 07.02. 2009, 22:24 Prispevkov: 442
|
|
|
|
Bojo sigurno tudi na Perfect Money izplačali Sicer pa je Egopay tudi super..potem se enostavno prenese na Payzo (nizka provizija, za 34$ je bilo 0,67$) in od tam na bančni račun..je tista provizija 25$ pa vseeno, bolje kot nič!
|
|
01 Avg 2013 21:42 |
|
|
cabac
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 13.01. 2012, 12:07 Prispevkov: 106
|
|
|
|
Spet se mi je nabralo nekaj denarja, ampak imam problem pri prenosu le-tega.
Perfect money računa mi ne zagrabi (vnašam mail - ali je mogoče potrebno kaj drugega, namreč tega procesorja še nisem uporabljal?), na egopay pa niti na spletno stran ne pridem. Kakšen predlog, pomoč?
Poleg tega še kakšen nasvet kam z denarjem na payzi. Če je fee za prenos na bančni račun 25 dolarjev, potem mi to zame ne pride v poštev.
_________________ Slovenske ankete <a href="http://www.marketagent.com/f.asp?RefUID=290430">tu</a> in <a href="http://surveys.valicon.net/CAWI/jazvem_recruite?Data=referrer%7c2D13C8A64F9D8BAA0D3D538B5F858914">tu</a>
http://zasluzinainternetu.blogspot.si/ |
|
05 Avg 2013 16:17 |
|
|
Hidojnat
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 05.01. 2012, 11:57 Prispevkov: 344
|
|
|
|
Perfect Money račun se zapiše npr. takole: U1234567
_________________ *
* * * |
|
06 Avg 2013 08:54 |
|
|
loman1
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 21.11. 2010, 20:03 Prispevkov: 175
|
|
coin.. |
|
Sem poskusil dvignit..!!??
Payza Refund Requests
Currently we are in process where Payza refuses to talk with Digital Generation to solve the issue of our blocked account.
We need all users to contact Payza directly thru phone, to ask them to finalize the claims that they have received from our
costumers and ask them to provide us an answer about the current status of the refunds and when we will have access to our
blocked account, so we can see who asked for refunds and who received the refund already.
While we wait for a reply from Payza, all accounts, with no exceptions, will be freezed temporarily until we see some professionalism
and ethics from Payza and a reply about the current situation.
We will continue to pay our members but we just want to push Payza to talk with us so we can reach a way to solve all this misunderstanding.
Payza contact numbers:
Monday to Friday
8:00 a.m. to 11:59 p.m. EST
Canada +1-514-787-1840
USA +1-917-720-1220
UK +44-203-519-0003
To any member that asked for a refund or has a closed claim already, please contact the administration directly: admin@coingeneration.com.
Yours truly,
Digital Generation Administration
drugače sem pa že dva threada,kupil kar iz balanca..
|
|
08 Avg 2013 11:17 |
|
|
cabac
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 13.01. 2012, 12:07 Prispevkov: 106
|
|
|
|
Ne gre in ne gre mi dodati plačilnega procesorja. Ne Perfect Money, ne Egopay. Tam ko vnesem mail oz. tisto številko, se mi izpiše, da bom dobil mail, kjer moram potem potrditi spremembo. O mejlu ne duha ne sluha, niti pod vsiljeno pošto ga ni, ima še kdo takšne težave? Si normalno izplačujete?
*Je možno da je to zaradi tega, ker nimam več active threada, ampak vseeno še dobivam denar od refferalov?
_________________ Slovenske ankete <a href="http://www.marketagent.com/f.asp?RefUID=290430">tu</a> in <a href="http://surveys.valicon.net/CAWI/jazvem_recruite?Data=referrer%7c2D13C8A64F9D8BAA0D3D538B5F858914">tu</a>
http://zasluzinainternetu.blogspot.si/ |
|
08 Avg 2013 14:21 |
|
|
sodnik
Izkušeni Iskalec Zakladov
Pridružen/-a: 07.02. 2009, 22:24 Prispevkov: 442
|
|
|
|
|
|
Ne gre in ne gre mi dodati plačilnega procesorja. Ne Perfect Money, ne Egopay. Tam ko vnesem mail oz. tisto številko, se mi izpiše, da bom dobil mail, kjer moram potem potrditi spremembo. O mejlu ne duha ne sluha, niti pod vsiljeno pošto ga ni, ima še kdo takšne težave? Si normalno izplačujete?
*Je možno da je to zaradi tega, ker nimam več active threada, ampak vseeno še dobivam denar od refferalov? |
Čudno..meni vedno takoj pride tisti mejl za potrditev sprememb..
Zdej bojo mogoče celo Payzo nazaj za izplačila omogočl..svašta
|
|
09 Avg 2013 05:47 |
|
|
|